پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226066
کميل قاسمي: مي خواستم طلا بگيرم نشد
تاریخ انتشار : 1395/05/31 09:06:08
نمایش : 1244
دارنده مدال نقره المپيک ۲۰۱۶ ريو گفت: براي مدال طلاي المپيک روي تشک رفتم، اما نتوانستم برنامه‌هايم را پياده کنم.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، کميل قاسمي پس از کسب مدال نقره در المپيک 2016 ريو اظهار داشت: رقابت سختي در فينال داشتم. حريف ترک در دو سال اخير در اين وزن قهرمان جهان شده است. من براي طلا آمده بودم، اما نتوانستم برنامه‌هايم را روي تشک پياده کنم.

آزادکار وزن 125 کيلوگرم کشورمان ادامه داد: حريف بهتر کشتي گرفت و توانست مدال طلا را بگيرد.

قاسمي درباره اينکه پس از پيروزي 33 ثانيه‌اي مقابل حريف آمريکايي انتظار کسب طلا از او وجود داشت، گفت: حريف آمريکايي‌ام خوب بود، اما کشتي همين است. حريف گرجستاني‌ام هم خيلي خوب و عنواندار بود.

نايب قهرمان کشتي آزاد سنگين وزن المپيک عنوان کرد: گروهم خيلي سخت بود و يک دور بيشتر از حريف ترکيه‌اي کشتي گرفتم و در نهايت نتوانستم برنامه‌هايم را در فينال اجرا کنم.

قاسمي درباره اينکه خستگي عامل شکست او بوده است، گفت: نمي‌شود گفت فقط خستگي دليل باختم بود. همه چيز دست به دست هم داد تا طلا نگيريم.

وي درباره قضاوت داور تصريح کرد: داور مي‌توانست اخطار دوم را به من ندهد و با اين اخطار کشتي را براي من سخت کرد، اما من بايد بهتر از اين کشتي مي‌گرفتم.

آزادکار سنگين وزن کشورمان با بيان اينکه نياز به استراحت دارد، گفت: يک سال گذشته خيلي سختي کشيدم تا به اينجا رسيدم و شبانه‌روز در اردو بودم. قصد ادامه ورزش حرفه‌اي را دارم و پس از استراحت تمريناتم را آغاز مي‌کنم.

منبع:تسنيم

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html